Windy gastronomiczne ułatwiają pracę

Jako właściciel ekskluzywnego hotelu, oferuję moim gościom szeroki pakiet usług oraz dbam, aby były one najwyższej jakości. Jednym z koronnych przykładów na profesjonalne podejście do klienta, jest możliwość zamówienia dań z naszej restauracji wprost do pokoju hotelowego, co umożliwia na przykład zaplanowanie romantycznej kolacji w intymnej atmosferze. Mój hotel jest jednak dosyć spory, co powoduje wiele problemów.

Windy gastronomiczne pozwalają zoptymalizować pracę

restauracyjne windy gastronomiczneMój hotel ma łącznie 10 pięter mieszkalnych oraz restauracyjny parter (w którym znajduje się również recepcja). Każde piętro jest obsługiwane przez osobny serwis sprzątający, oraz w kierownika piętra (osobę odpowiedzialną za zaopatrzenie gościom wszystkiego, co potrzebne). W przypadku złożenia zamówienia na danie do pokoju jest ono dostarczane właśnie przez kierownika piętra. Jednak zwłaszcza w porze obiadu i kolacji powodowało to olbrzymie zamieszanie w kuchni, ponieważ kierownicy brali potrawy poza kolejką, i często tłumnie pojawiając się w kuchni dezorganizowali pracę. Z tego powodu zdecydowałem się restauracyjne windy gastronomiczne. Teraz określone danie jest wysyłane na piętro, z którego jako pierwsze przyszło zamówienie. Dodatkowo w kuchni panuje spokój, ponieważ nie przebywają w nim osoby dezorganizujące pracę. Windy są niewielkie, jednak zaprojektowanie tak, aby można było nimi przesłać kilka dań jednocześnie. Znacznie usprawnia to pracę, zarówno w kuchni, jak i na piętrach.

Duży obiekt, to liczne problemy organizacyjne. Na szczęście istnieją nowoczesne rozwiązania, które realnie usprawniają pracę i wprowadzają jej odpowiednia organizację. Jednym z takich rozwiązań jest zastosowanie restauracyjnych wind gastronomicznych, które doskonale sprawdzają się w dużych obiektach. Dzięki nim transport potraw jest szybki, a w kuchni nie przebywają osoby postronne, dezorganizując pracę kucharzy.