Jak powinna wyglądać dobra strona? Gdzie jest miejsce logo?

Przyszło nam żyć w czasach w których wszystko co najbardziej istotne dzieje się w sieci. Internet stał się narzędziem z którego korzystają osoby prywatne, duże korporacje i mali przedsiębiorcy. Każdy chce mieć strony internetowe, sklepy, blogi i branżowe portale. Nawet jeżeli taka strona w bezpośredni sposób nie pomaga nam zarabiać pieniędzy, to na pewno przyczynia się do zwiększonego zainteresowania naszymi usługami i produktami. Co zatem można jeszcze zrobić, żeby internauci chętniej wchodzili na nasze witryny?

Profesjonalna strona i dobre logo to pierwszy krok do budowy marki firmy

Przede wszystkim liczy się profesjonalna i dobrze zaprojektowana strona. Im bardziej nowoczesne techniki i programy zostały użyte do jej wdrożenia tym lepiej. Internauci kochają różne nowinki i na początku z ciekawości zaglądają na takie strony. Potem, gdy zauważą już naszą fachowość szybko się przyzwyczają do dobrej obsługi i zostają z nami na dłużej. Dobra strona internetowa powinna się składać ze strony głównej i kilku podstron. Jednym z odnośników mogą być nasze sklepy lub aukcje. Jeśli działamy na którymś z portali aukcyjnych, to potrzebne nam będą także szablony allegro. Dzięki nim łatwiej nas będzie identyfikować. Ponadto dobra witryna to także pasujące do naszej działalności logo, projektowanie logo możemy powierzyć specjalistom. Taki znak powinien się znajdować na każdej naszej stronie, a także na zdjęciach.

Dobra strona to także przejrzyste menu i wszystko podzielone na kategorie. Internauta po wejściu na naszą witrynę musi szybko odnaleźć to czego szuka, w innym razie raz dwa się zniechęci i nie będzie do nas wracał.