aromamarketing

Aromamarketing w nieruchomościach

Jeśli ktoś zabiera się za sprzedaż mieszkania po raz pierwszy, nie będzie wiedział o jakie czynniki warto zadbać. Warto więc poczytać sobie na ten temat niejeden artykuł. Na pewno jedną z rzeczy, które warto wziąć pod uwagę jest to, że człowiek kupuje często zmysłami.

Aromamarketing nie zawsze pomoże

aromamarketingOdbieramy nimi świat, a więc nie ma się, co dziwić, że na przykład nos dyktuje nam, że coś jest ciekawe, a coś nie. Jeżeli klient nieruchomości poczuje po wejściu do pokoju przykry zapach, na pewno nie odniesie przyjemnego wrażenia. Może to znacznie obniżyć szansę sprzedania domu czy mieszkania. Ważna jest więc neutralizacja zapachów i sprawienie, aby dom był dobrze wywietrzony nim zjawi się osoba, aby go oglądać. Dzięki temu można się pozbyć duszącego zapachu, jaki wydziela dawno nieodwiedzane pomieszczenie. Na to nie pomoże żaden aromamarketing. Po prostu musi być czym oddychać. Inna sprawa to to, że różne kompozycje zapachowe mogą wpływać pozytywnie na decyzję o zakupie. Trzeba jednak uważać, żeby nie przedobrzyć. Zbyt mocna aromatyzacja miejsca może poskutkować odwrotnie niż by się tego chciało. Wyda się to bowiem klientowi dziwne, że tak mocny, duszący zapach unosi się w mieszkaniu. Poza tym nie można zapomnieć także i o tym, aby usunąć z widoku wszystkie rzeczy, które mogą zniechęcić, a nie są konieczne. Na pewno trzeba usunąć wszelkie ścierki razem z kurzem. Nie działa zachęcająco przestrzeń, która jest cała zakurzona.

Warto też brać pod uwagę inne sprawy. Jest dużo szczegółów, które mogą być istotne przy zakupach. Trzeba jednak trochę na ich temat poczytać, a wtedy wszystko stanie się z pewnością bardzo szybko jasne.