pr

Agencje PR – jak je prowadzić?

Mam własny biznes, z którego jestem bardzo dumna. Ciężko pracowałam na swój sukces. Kosztowało mnie to sporo nerwów i nawet chwilami moje zdrowie przez to cierpiało, ale było warto.

Prowadzenie agencji PR wymaga doświadczenia

prTeraz wiem, że marzenia się spełniają i zawsze warto dążyć do postawionego sobie celu. Nic niestety samo do człowieka nie przyjdzie. Trzeba próbować i realizować siebie. Ja przynajmniej dzięki temu jestem szczęśliwa i robię to, co lubię. Działam w public relations. Mam swoją agencję. Można powiedzieć, że jestem na rynku od niedawna, bo od roku. W Warszawie już dużo wcześniej zaczęły pojawiać się agencje PR, więc bałam się, że nie dam rady w konkurencji z nimi. Jakoś mi się jednak udaje, gdyż mam dość specjalistyczną ofertę. Mała agencja PR także ma szansę zaistnieć na rynku. Oczywiście, na początku są one mniejsze niż ma znana agencja public relations. Trzeba jendak naprawdę dobrze przemyśleć swój biznes. Ważne są badania, czy w tani PR w Warszawie jest jeszcze miejsce dla nowej firmy i tak dalej. To dotyczy zresztą zakładania biznesu w każdej dziedzinie. Ja cieszę się, że przygotowałam się do tego biznesu bardzo rzetelnie. Dzięki temu wiem, że naprawdę mam szansę osiągnąć tu, to co chcę. Oczywiście, nie jest łatwo mieć tak dużo konkurencji, ale to też zmusza do ciągłego rozwoju, co jest na pewno pozytywnym zjawiskiem. Cieszę się, że akurat branża public relations mi się kiedyś wymarzyła, bo teraz mam naprawdę dobry zawód. Klienci przychodzą do mnie ze swoimi wizerunkowymi kłopotami, a ja chętnie je rozwiązuję. Uważają mnie za eksperta, co jest jedną z najlepszych rzeczy w mojej pracy. Czuję się dzięki temu doceniana. Wiele klientów w podziękowaniu wystawia mi referencje, które później zachęcają kolejnych do skorzystania z moich usług PRowych.

Cóż, agencja public relations tym bardziej musi dbać o swój image, gdyż tym też wystawia sobie sama ocenę w oczach otoczenia.